reklama

Ako ma zablokovala "Výzva k ľudskosti"

Stala sa mi taká peripetia. Napísal som na fb stránku Výzvy k Ľudskosti dva statusy. V prvom bola linka zo slovenského dennika, v ktorom poukazovali na štedrý príspevok pre migrantov v Nórsku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Napísal som, že 4120E mesačne, ktoré podľa článku migrant dostane je na Slovensku horné 1 percento v príjmoch. Do diskusie sa zapojil človek, ktorý mi veľmi dehonestujúcim spôsobom vynadal do.. a to je jedno. Nevadí, však ľudia sú všelijaký.

Dnes som napísal svoj druhý status asi v takomto zmysle, presne už neviem:

"Nemeckí biznis tlačí na Merkelovú, aby prijímala utečencov kvǒli lacnej pracovnej sile, preto ten ústretový postoj k nim. Vymklo sa im to však z rúk, preto chcú zaviesť kvóty aj do ostatných krajín a zatiahnuť do toho aj Slovensko. Je to čistý biznis"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Príspevok však bol vymazaný a ja som ako užívateľ vyblokovaný, už nemôžem písať na ich stránku.

Popri ostatných statusoch, ktoré sú proti Výzve, a sú na hrane slušnosti a dosť vulgárne, je to prekvapujúce, prečo si vybrali práve mňa.

Nenapadá ma nič iné len toto: Potrebujú totiž ukázať, že ich odporcovia sú neslušní, vulgárni ľudia a takí ako ja im v tom prekážajú.

A záver?

Takéto filtrovanie dát je charakteristické pre organizácie, ktoré chcú mať patent na pravdu. A tým sa vzďaľujú ideálom, ktoré hlásia.

Martin Čiljak

Martin Čiljak

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Laudo, laudare - co s tim ve sroubarne?!" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu